Ramp Update 3

28 augustus 2010

Na de vervelende ochtend zijn we aan het eind van deze middag terug gegaan naar de Jumbo. We waren bang dat we de filiaalmanager weer mis zouden lopen maar gelukkig was hij nu wel aanwezig.

In het kantoor van de filiaalmanager hebben we het schadeformulier ingevuld. We waren zo slim geweest om de aankoopbon van de fotocamera mee te nemen en dat kwam goed uit, want deze moest mee verzonden worden met het schadeformulier.

Het is een opluchting dat dit eindelijk gedaan en gebeurt is. Hij hoefde de kapotte spullen, die we voor de zekerheid ook maar meegenomen hadden, niet te zien. We bewaren deze voorlopig nog wel mocht het hoofdkantoor van de Jumbo deze wel in willen zien.

Volgens de filiaalmanager moeten we rekening houden met twee weken voordat we bericht ontvangen van de verzekeringsmaatschappij of de Jumbo zelf. Het is nu afwachten en hopen op een goede afhandeling.

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply Snoeshi 29 augustus 2010 at 22:12

    Toch (misschien) nog een Happy end ๐Ÿ™‚

  • Reply Benthe 29 augustus 2010 at 19:21

    Nou, ben benieuwd wat er nu van terecht komt!

  • Reply Eline 29 augustus 2010 at 15:16

    Ik duim op een goede afloop!

  • Reply Angela 29 augustus 2010 at 15:08

    jeetje wat een gedoe zeg! jumbo zegt idd zo perfect te zijn, maar hier dan (eindelijk) ook eens een minder verhaal over de jumbo.

  • Reply Mariska 29 augustus 2010 at 08:13

    Goh, wat een gedoe zo he! Ik heb even teruggelezen. Ik hoop dat het nu goed komt en je niet te lang op je geld moet wachten.

  • Reply Desiree 28 augustus 2010 at 20:37

    Nou, er zit vooruitgang in!

  • Reply Toaske 28 augustus 2010 at 20:08

    sjemig wat een gedoe zeg. En wat enorm vervelend vooral. Ik hoop dat het nu toch snel opgelost gaat worden.

  • Reply Esmeralda 28 augustus 2010 at 19:55

    Het is al een vooruitgang dat je de filiaalmanager hebt gesproken ๐Ÿ™‚ Wij weten ook nooit zo lang van te voren wanneer hij in huis is, dus dat is helaas altijd lastig ๐Ÿ™

    Ik hoop dat je gauw goed nieuws krijgt!

    liefs xx

  • Reply Cindy 28 augustus 2010 at 18:18

    Fijn dat hij niet moeilijk deed verder. Nu hopen dat het hoofdkantoor ermee instemt om de spullen te vergoeden, zou wel zo netjes zijn.

  • Reply Liselot 28 augustus 2010 at 17:49

    Ik hoop voor je dat het allemaal goedkomt!

  • Reply Sjoerd 28 augustus 2010 at 17:47

    Het schiet inderdaad niet erg op zo. Het blijft nog steeds een kwestie van afwachten of er wat wordt uitgekeerd.

  • Reply Eva 28 augustus 2010 at 16:53

    Ik denk dat dit wel goed afloopt ๐Ÿ™‚

  • Leave a Reply

    Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

    De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

    Sluiten